News

Elke maand een nieuw verhaal over werken bij de P&V Groep

Uitgebreide mediacampagne promoot nieuwe autoverzekering

De P&V Groep stelde op 15 februari haar nieuwe autoverzekering voor, zowel voor VIVIUM als voor P&V. Voor P&V Verzekeringen gaat de lancering gepaard met een uitgebreide mediacampagne. Die bestaat naast affiches en een online campagne, ook uit spots op radio en tv.

Een nieuwe autoverzekering gebaseerd op de verwachtingen van de klanten

De nieuwe autoverzekeringen P&V Auto en VIVIUM Auto vertrekken vanuit het standpunt van de klant. Ze houden bijvoorbeeld rekening met de prijsgevoeligheid van de omniumverzekering. Of met klanten die kiezen voor een veilige wagen. Met klanten ook die zich liever naar huis laten brengen als ze een keertje te veel gedronken hebben… Alle troeven van P&V Auto en VIVIUM Auto vindt u op www.pv.be en www.vivium.be.

P&V Auto: ‘In de wereld van …’

Het thema van de P&V-campagne is ‘in de wereld van…’. Namelijk die van Bernard, Sofie, Zoë en Paul:

  • Bernard vindt het niet normaal dat de waarde van zijn auto wel elk jaar daalt, maar zijn autopremie niet. Daarom ontwikkelde de P&V Groep een unieke omnium voor auto’s vanaf twee jaar: elk jaar krijgt Bernard nu een extra korting op zijn omniumpremie.
  • Sofie koos voor een wagen met een automatisch remsysteem en betaalt daarom een lagere autopremie.
  • Ook Zoë wordt financieel beloond: ze laat regelmatig haar wagen aan de kant staan en springt op de fiets of gaat met de bus.
  • Voor Paul gaan drinken en rijden niet samen. Daarom is de BOB-waarborg standaard inbegrepen in de BA-autoverzekering.

P&V Auto op tv en radio

Tussen 18 februari en 16 maart kunt u de tv-spot ‘In de wereld van Bernard’ bewonderen op de nationale televisie. De spot werd opgenomen met zes GoPro camera’s om een 360°-wereld op te roepen. Nieuwsgierig? Bekijk de tv-spot op het YouTube-kanaal van de P&V Groep. De radiocampagne voor P&V Auto start op 29 februari. Zowel Bernard, Sofie, Zoë als Paul komen op de radio aan het woord.

P&V Verzekeringen: ‘Met u, altijd en overal’

Met de voorjaarscampagne wil P&V Verzekeringen niet alleen P&V Auto promoten, maar ook kenbaar maken wie zij is: een menselijke verzekeringsmaatschappij, die zich tracht in te leven in de behoeften en de verwachtingen van de klant en die van daaruit oplossingen aanreikt. Daarom ook de nieuwe baseline van P&V Verzekeringen: ‘Met u, altijd en overal’.

Reclamecampagne naamsbekendheid VIVIUM volgt

In mei volgt een reclamecampagne om VIVIUM meer naambekendheid te geven. Met afzonderlijke campagnes op verschillende tijdstippen is er geen verwarring mogelijk tussen de twee distributiekanalen, P&V Verzekeringen en VIVIUM. Met VIVIUM benadert de P&V Groep haar klanten via het makelaarskanaal, P&V is het merk voor onze agenten en voor directe klanten via de website.

Welkom bij P&V

Meewerken aan de volgende marketingcampagne van de P&V Groep?

Bekijk onze vacatures of volg P&V op LinkedIn.