News

Elke maand een nieuw verhaal over werken bij de P&V Groep

Unieke naamscampagne Vivium op radio en online

In juni zult u de naam Vivium vaak horen en zien. Twee weken lang klinken er spotjes op de radio en heel de maand verhoogt onze aanwezigheid online. 

Campagne specifiek gericht naar zelfstandigen en bedrijfsleiders

Met deze campagne richt Vivium zich vooral naar zelfstandigen en bedrijfsleiders van kmo's. Hun verzekeringsbehoeften zijn vaak specifiek en vereisen het persoonlijk advies van een makelaar. Vivium heeft een sterke positie bij deze doelgroep en bouwt daarop verder.

Nieuwe kmo-oplossingen en efficiënte dienstverlening

Onlangs lanceerde Vivium nieuwe kmo-oplossingen, ondersteund door een efficiënte dienstverlening. Die oplossingen zetten we in de verf in de campagne, die verwijst naar de makelaar als contactpunt. Want ook makelaars willen we via deze campagne stimuleren om gebruik te maken van ons kmo-aanbod.

Vooruitgang is spannend, maar niet zonder risico’s

De boodschap van de campagne luidt vooruitgang is spannend, maar niet zonder risico's. Daarmee verwijzen we naar de vele nieuwe technologieën, zoals bijvoorbeeld drones, die nieuwe verzekeringsbehoeften doen ontstaan.

Beluister onze spots

De Vivium-spots zijn te horen van 30 mei tot en met 12 juni op de zenders Radio 1, Studio Brussel en Nostalgie. En op de Franstalige zenders La Première, Classic 21, Pure FM, Bel RTL.


Beluister hier alvast een radiospotje over drones.

Affiches en banners

Online wordt deze campagne een maand lang ondersteund door banners op nieuws-, business- en financiële sites. Verder zijn er affiches in de makelaarskantoren en advertenties in makelaarsmagazines.


Deze campagne wordt herhaald in het najaar van 2016 en krijgt een vervolg in 2017 en 2018.